Erasmus+ propune o abordare...
… Strategică
Organizațiile care solicită finanțare precum și partenerii dintr-un proiect Erasmus+ au posibilitatea de a planifica activitățile respectivului proiect astfel încât să dezvolte strategia organizației pe termen mediu și lung prin dezvoltarea de competențe atât pentru propriii membri cât și pentru beneficiarii cu care lucrează.
… Integrată
Învațarea pe parcursul întregii vieți presupune ca o persoană să aibă experiențe diverse. Aceste experiențe de viață nu sunt apanajul unui singur sector (fie că este vorba de școala, universitate, câmpul muncii, activitățile sociale sau personale). Astfel, pentru a răspunde cât mai bine nevoilor beneficiarilor finali (categoriile de persoane vizate), este necesar ca organizațiile implicate în orice proces de învățare sau educație să abordeze acest proces “integrat”, în mod complementar și prin cooperare cu parteneri din alte sectoare.
… Cu accent pe impact
Impactul reprezintă o parte integrantă în orice proces strategic, iar proiectele Erasmus+ vizează realizarea unor activități care să genereze un impact cat mai mare - la nivelul beneficiarilor finali prin dezvoltare profesională și personală, - la nivelul organizațiilor prin dezvoltarea capacității organizaționale și - la nivelul comunității prin a răspunde cât mai bine nevoilor identificate.
... Mai flexibilă și mai simplă
Pe de o parte, Erasmus+ propune trei linii de finanțare (comparativ cu cele 60 în perioada anterioară). Astfel este mai ușor de înțeles pentru beneficiari cum pot accesa oportunitățile de finanțare (vezi secţiunea dedicată), în special dacă sunt interesați de mai multe domenii. (sursă: European Commission)